Parancu elettricu CD1 MD1

Descrizione breve:

1. Reducer: a struttura di trasmissione di l'ingranaggi elicoidali di l'assi mortu di terza classe hè aduttatu;l'arghjentu è l'assi di l'ingranaggi sò fatti di acciau di lega trattatu termicamente;u casu è a copertura di casu cù assemblea precisa è bona sigillatura sò fatti di ghisa di qualità.U riduttore hè indipindenti, cusì hè faciule per carica u scaricamentu.2. Scatola di cuntrollu: hà un dispositivu cù a prutezzione di u colpu in su è in giù per rompe u limitatore è pò taglià u circuitu principale in una emergenza, chì assicura un funziunamentu sicuru di bloccu elettricu.Elementi elettrici sò longa vita di serviziu è sicurezza operativa.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parancu elettricu CD1 MD1 (2)Parancu elettricu CD1 MD1 (3) Parancu elettricu CD1 MD1 (5) Parancu elettricu CD1 MD1 (4) Parancu elettricu CD1 MD1 (6) Parancu elettricu CD1 MD1 (7)

1. Reducer: a struttura di trasmissione di l'ingranaggi elicoidali di l'assi mortu di terza classe hè aduttatu;l'arghjentu è l'assi di l'ingranaggi sò fatti di acciau di lega trattatu termicamente;u casu è a copertura di casu cù assemblea precisa è bona sigillatura sò fatti di ghisa di qualità.U riduttore hè indipindenti, cusì hè faciule per carica u scaricamentu.

2. Scatola di cuntrollu: hà un dispositivu cù a prutezzione di u colpu in su è in giù per rompe u limitatore è pò taglià u circuitu principale in una emergenza, chì assicura un funziunamentu sicuru di bloccu elettricu.Elementi elettrici sò longa vita di serviziu è sicurezza operativa.

3. Steel Wire Rope: It usa GB1102-74 (6X37 + 1) parancu corda filu azzaru chì hè durable in usu.

4. Motore Cònicu: U mutore di l'elevatore usa rotori cunichi di torque di partenza relativamente più forte per frenà u mutore asincronu è adopra l'insulation F grade è u so gradu di prutezzione hè IP44 / 1P54.

5. Interruttore di buttone: hè operatu manualmente, faciule da manighjà, è hà dui modi di funziunamentu di cordone è telecomando senza filu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi